Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
№
з/п
|
Зміст заходів
|
Термін виконання
|
Виконавці
|
Відмітка про виконання
|
І. Координаційні заходи
|
||||
1
|
Прийняття участі в засіданнях колегій та нарадах Апеляційного суду, ТУДСАУ в Вінницькій області
|
По запрошенню
|
Голова суду, судді, керівник апарату
|
|
2
|
Проводити збори суддів з обговорення питань організації діяльності суду, по розгляду справ, узагальнень судової практики та аналізів судової практики
|
Протягом півріччя
|
Голова суду
|
|
ІІ. Загальні заходи
|
||||
1
|
Підведення підсумків роботи суду за 2013 рік і завдання на перше півріччя 2014 року з обговоренням на оперативній нараді колективу суду та затвердження плану роботи суду, плану навчання працівників апарату суду, графіка перевірок стану організації діяльності Тростянецького районного суду Вінницької області
|
Січень
|
Голова суду, керівник апарату
|
|
2
|
Оцінка і аналіз ефективності діяльності суду за 2013 рік з наданням аналітичних довідок про: 1) стан розгляду судом справ всіх категорій;
2) залишок нерозглянутих справ станом на 01.01.2014 року;
3) причини скасування та зміни судових рішень у 2013 році.
|
Січень
|
Консультант суду.
|
|
3
|
Проведення оперативно-навчальної наради за участю суддів, керівника апарату суду, працівників апарату судуза наступною схемою:
1. Зміни в законодавстві України, пленуми, листи, узагальнення, аналізи вищестоящих судів та інших органів.
2. Доповідь про результати розгляду справ, які повернулися з вищестоящих судів, обговорення помилок, позитивних прикладів.
3. Оперативність розгляду справ понад 3 та 6 місяців, 1 та 2 роки.
5. Робота канцелярії.
6. Контроль за виконанням постанов суддів про привід підсудних, потерпілих, свідків, зривами судових засідань з боку прокурорів, адвокатів, інших учасників судового процесу, внаслідок їх неявки, недоставки підсудних конвоєм.
7. Питання матеріально-технічного забезпечення діяльності суду.
8. Інші питання.
|
Протягом півріччя
|
Голова суду, керівник апарату.
|
|
4
|
Ведення кодифікаційно - довідкової роботи у суді за додержання юридичної літератури у контрольному стані, проводити перевірку щодо додержання юридичної літератури у контрольному стані.
|
Протягом півріччя
|
Консультант
|
|
5
|
Розвиток та забезпечення розміщення інформації з діяльності суду на веб – сторінці суду
|
Протягом півріччя
|
Керівник апарату, заступник керівника апарату, головний спеціаліст з інформаційних технологій
|
|
6
|
Робота з засобами масової інформації
|
Протягом півріччя
|
Голова суду, судді, Керівник апарату, заступник керівника апарату, помічники суддів
|
|
7
|
Роботи по розгляду звернень громадян та організації доступу громадян до публічної інформації, що знаходиться у володінні суду
|
Протягом півріччя
|
Голова суду, судді, Керівник апарату, заступник керівника апарату
|
|
ІІІ. Аналіз судової практики
|
||||
1
|
Проведення аналізів судової статистики та узагальнень судової практики по кримінальним справам:
|
|
|
|
а)
|
Аналіз стану виконання судових рішень у справах кримінальних провадження
|
щоквартально
|
Консультант, старший секретар
|
|
б)
|
Узагальнення судової практики розгляду справ кримінального провадження про злочиниу сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов’язаної з наданням публічних послуг за 2013 рік
|
лютий
|
Костюк Г.М. Сіреджук О.В.
|
|
в)
|
Аналіз рішень, ухвалених під час підготовчого провадження (п.п. 1-4 ч.3 ст. 314 КПК України) у 2013 році
|
березень
|
Савченко С.М.
Западнюк Л.В.
|
|
г)
|
Узагальнення судової практики розгляду слідчим суддею клопотань під час досудового розслідування про застосування запобіжних заходів
|
квітень
|
Волошин І.А. Денисюк Ю.В.
|
|
д)
|
Проведення інших аналізів і узагальнень по кримінальним справам згідно плану апеляційного суду Вінницької області в разі надходження відповідних запитів
|
Згідно строку, встановленого апеляційним судом Вінницької області.
|
Виконавці, визначені головою суду при надходженні запиту
|
|
2
|
Проведення аналізів судової статистики та узагальнень судової практики по цивільним та адміністративним справам, які розглянуті у 2013 році:
|
|
|
|
а)
|
Узагальнення практики розгляду спорів, що виникають із договорів позики, кредиту, банківського вкладу
|
лютий
|
Волошин І.А. Денисюк Ю.В.
|
|
б)
|
Узагальнення практики розгляду спорів з приводу забезпечення сталого розвитку населених пунктів та землекористування
|
квітень
|
Савченко С.М. Западнюк Л.В.
|
|
в
|
Узагальнення практики розгляду спорів, про поділ майна подружжя
|
травень
|
Костюк Г.М. Сіреджук О.В.
|
|
г)
|
Проведення інших аналізів і узагальнень по цивільним справам згідно плану апеляційного суду Вінницької області в разі надходження відповідних запитів
|
Згідно строку, встановленого апеляційним судом Вінницької обл.
|
Виконавці, визначені головою суду при надходженні запиту
|
|
е)
|
Проведення інших аналізів і узагальнень поадміністративним справам згідно плану Вінницького апеляційного адміністративного суду в разі надходження відповідних запитів
|
Згідно строку, встановленого Вінницьким. апеляц. адмін. судом
|
Виконавці, визначені головою суду при надходженні запиту
|
|
3
|
Проведення аналізів судової статистики та узагальнень судової практики по справам про адміністративні правопорушення:
|
|
|
|
а)
|
Аналіз застосування ст.36 КУпАП при розгляді справ про адміністративні правопорушення в першому півріччі 2013 року
|
січень
|
консультант суду
|
|
б)
|
Узагальнення судової практики розгляду справ про адміністративні правопорушення на транспорті, в галузі шляхового господарства та зв’язку
|
вересень
|
Савченко С.М. Западнюк Л.В.
|
|
в)
|
Проведення інших аналізів і узагальнень по справам про адміністративні правопорушення згідно плану апеляційного суду Вінницької області в разі надходження відповідних запитів
|
Згідно строку, встановленого апеляційним судом Вінницької .обл.
|
Виконавці, визначені головою суду при надходженні запиту
|
|
ІV. По роботі канцелярії суду
|
||||
1
|
Підготовка до складання статистичного звіту за перше півріччя 2014 року
|
грудень
|
Консультант, старший секретар
|
|
2
|
Організація обліково – статистичної роботи, перевірка правильності ведення комп’ютерного обліку кримінальних, цивільних, адміністративних справ, та матеріалів про адміністративні правопорушення
|
Протягом півріччя
|
Керівник апарату, заступник керівника апарату, старший секретар, консультант, .
|
|
3
|
Організація роботи по надсиланню відомостей до Державного реєстру виборців. Контроль за станом подань з відомостями про виборців
|
Протягом півріччя
|
Заступник керівника апарату, відповідальна особа визначена наказом голови суду
|
|
4
|
Облік та збереження судових справ, речових доказів,документів первинного обліку
|
Протягом півріччя
|
Канцелярія суду
|
|
5
|
Впорядкування архіву суду, контроль за строками зберігання судових справ в архіві
|
Протягом півріччя
|
Канцелярія суду
|
|
V. По роботі з кадрами
|
||||
1
|
Організація та проведення конкурсу для заміщення вакантних посад державних службовців
|
При потребі
|
Заступник керівника апарату, консультант з кадрової роботи
|
|
2
|
Проведення заходів щодо перевірки дотримання вимог Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції»
|
червень
|
консультант з кадрової роботи
|
|
3
|
Підвищення кваліфікації працівників апарату суду (проведення семінарських занять, стажування тощо)
|
Відповідно до плану-графіка
|
Керівник апарату, заступник керівника апарату
|
|
4
|
Проведення заходів щодо роботи з кадровим резервом
|
Протягом півріччя
|
консультант з кадрової роботи
|
|
5
|
Перевірка (моніторинг) особових справ державних службовців суду
|
до 16.06.2014 р.
|
консультант з кадрової роботи
.
|
|