flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

План роботи суду на перше півріччя 2012 року

01 лютого 2012, 11:24
ПЛАН РОБОТИ ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
на перше півріччя 2012 року
 
І. Координаційні заходи
1.    Прийняття участі в засіданнях колегій та нарадах ТУ ДСАУ в Вінницькій області.
2.    Проводити збори суддів з обговорення питань організації діяльності суду, по розгляду справ, узагальнень судової практики та аналізів судової практики.
ІІ. Загальні заходи
      1.Підведення підсумків роботи суду за 2011 рік і завдання на 2012 рік з обговоренням на оперативній нараді колективу суду та затвердження плану роботи суду, плану навчання працівників апарату суду, графіка стажування, графіка перевірок стану організації діяльності Тростянецького районного суду Вінницької області.
       2.     Аналіз роботи суду за 2011 рік з наданням аналітичних довідок про:
1)    стан розгляду судом справ всіх категорій;
2)    залишок нерозглянутих справ станом на 01.01.2012 року;
3)    причини скасування та зміни судових рішень у 2011 році.
3.    Проведення оперативно-навчальної наради за участю суддів, керівника апарату суду, працівників апарату суду за наступною схемою:
1)  зміни в законодавстві України, пленуми, листи, узагальнення, аналізи вищестоящих судів та інших органів;
2)  доповідь про результати розгляду справ, які повернулися з вищестоящих судів, обговорення помилок, позитивних прикладів;
3)  оперативність розгляду справ понад 3 та 6 місяців, 1 та 2 роки;
4)  робота канцелярії суду;
5)  контроль за виконанням постанов суддів про привід підсудних, потерпілих, свідків, зривами судових засідань з боку прокурорів, адвокатів, інших учасників судового процесу, внаслідок їх неявки, не доставки підсудних конвоєм;
6)  питання матеріально-технічного забезпечення діяльності суду;
 
4.               Ведення кодифікаційно-довідкової роботи у суді, проведення перевірок щодо додержання юридичної літератури у контрольному стані.
5.               Розвиток та забезпечення розміщення інформації з діяльності суду на веб–сторінці суду.
6.               Робота з засобами масової інформації.
7.               Проведення навчань працівників по підвищенню якості виконання службових обов’язків, згідно затвердженого плану.
8.               Робота по розгляду звернень громадян та організації доступу громадян до публічної інформації, що знаходиться у володінні суду.
ІІІ. Аналіз судової практики
1.    Проведення аналізів судової статистики та узагальнень судової практики по кримінальним справам:
а) Аналіз якості розгляду кримінальних справ в 2011 році;
б) Аналіз оперативності розгляду кримінальних справ в 2011 році;
в) Аналіз стану виконання судових рішень у кримінальних справах;
г) Аналіз стану справ, які призупинені до розшуку підсудних чи засуджених    у 2011 році;
д) Узагальнення судової практики з повернення кримінальних справ на додаткове розслідування у 2011 році;
е)   Узагальнення практики застосування судом ст.ст. 75,76 КК України при постановленні вироків у 2011 році;
є)    Проведення інших аналізів і узагальнень по кримінальним справам згідно плану апеляційного суду Вінницької області в разі надходження відповідних запитів.
 
 2.   Проведення аналізів судової статистики та узагальнень судової практики по цивільним та адміністративним справам:
   а) Аналіз якості розгляду цивільних і адміністративних справ в 2011 році;
   б) Аналіз оперативності розгляду цивільних і адміністративних справ в 2011 році;
   в) Узагальнення практики застосування суддями норм ЦПК при проведенні попереднього судового засідання;
   г) Узагальнення практики ухвалення та перегляду суддями заочних рішень у цивільних справах;
   д) Узагальнення практики розгляду спорів, що виникають із земельних правовідносин;
   е) Проведення інших аналізів і узагальнень по цивільним справам згідно плану
апеляційного суду Вінницької області в разі надходження відповідних запитів;
   є) Проведення інших аналізів і узагальнень по адміністративним справам згідно плану Вінницького апеляційного адміністративного суду в разі надходження відповідних запитів.
 
3. Проведення аналізів судової статистики та узагальнень судової практики по справам про адміністративні правопорушення:
          а) Аналіз дотримання строків розгляду справ про адміністративні правопорушення в 2011 році (ст.38 КУпАП)
б) Узагальнення судової практики розгляду справ про адміністративні
правопорушення щодо порушень правил використання об’єктів тваринного світу і порушень правил придбання чи збуту об’єктів тваринного або рослинного світу у 2011 році;
в) Проведення інших аналізів і узагальнень по справам про адміністративні правопорушення згідно плану апеляційного суду Вінницької області в разі надходження відповідних запитів.
ІV. По роботі канцелярії суду
1.             Підготовка та складання статистичного звіту за 2011 рік.
2.             Організація обліково - статистичної роботи, перевірка правильності ведення автоматизованого (комп’ютерного) обліку кримінальних, цивільних, адміністративних справ, та матеріалів про адміністративні правопорушення.
3.             Облік та збереження судових справ, речових доказів, документів первинного обліку.
4.             Впорядкування архіву суду, контроль за строками зберігання судових справ в архіві.
V. По роботі з кадрами
1.             Організація та проведення конкурсу для заміщення вакантних посад державних службовців.
2.             Організація декларування доходів суддів та державних службовців за 2011 рік.
3.             Проведення заходів щодо перевірки дотримання вимог Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції».
4.             Проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов’язків і завдань.
5.             Підвищення кваліфікації працівників апарату суду (проведення семінарських занять, стажування тощо).
6.             Проведення заходів щодо роботи з кадровим резервом.
7.             Перевірка (моніторинг) особових справ державних службовців суду.
 

Керівник апарату                                                         Т.П. Куцак