flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Графік проведення перевірок стану організації діяльності Тростянецького районного суду Вінницької області у І півріччі 2012 року

01 травня 2012, 11:17
Організація роботи з кадрами та кадрове діловодство
1. Порядок формування кадрового резерву на заміщення вакантних посад державних службовців:
- наявність розпорядчого документу про затвердження кадрового резерву на посади керівників та спеціалістів;
- наявність особистих планів роботи резервістів та заяв про згоду для зарахування їх до кадрового резерву;
- внесення змін до кадрового резерву протягом року, в тому числі на підставі рекомендацій конкурсної комісії;
- дієвість кадрового резерву.
2. Порядок проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань
- наявність затвердженого Порядку проведення щорічної оцінки в даному органі;
- наявність розпорядчого документу про проведення щорічної оцінки;
- наявність заповнених бланків щорічної оцінки в особових справах державних службовців з урахуванням особистих планів роботи;
- своєчасність ознайомлення державних службовців з порядком проведення щорічного оцінювання та з результатами оцінювання;
- наявність розпорядчого документу з аналізом та узагальненням результатів щорічної оцінки державних службовців;
- врахування результатів та висновків щорічної оцінки державних службовців при складанні річних планів роботи з кадрами, визначенні щорічної та перспективної потреби в кадрах, формуванні державного замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації державних службовців;
- врахування результатів та висновків щорічної оцінки державних службовців при атестації державних службовців, розгляді питань просування по службі, присвоєнні чергового рангу, установленні передбачених законодавством грошової винагороди, надбавок, премій або змін їх розміру, при вирішенні питання щодо продовження терміну перебування на державній службі, формуванні кадрового резерву та інших питань проходження державної служби.
3. Організаційні засади діяльності суду
Вивчення нормативно-установчих документів
- Штатний розпис;
- Посадові інструкції;
- Розподіл обов’язків між керівником та заступниками керівника, між спеціалістами;
- індивідуальні плани роботи державних службовців, звіти про їх виконання.
Організація планування в суді
1.                  перспективне та поточне планування;
індивідуальні плани роботи державних службовців.
4. Ведення особових справ державних службовців та книги обліку руху особових справ
5.  Ведення трудових книжок, вкладишів до них, книги обліку руху трудових книжок.
6. Декларування доходів державних службовців та членів їх сімей.
7. Присвоєння рангів та упорядкування умов оплати праці державного службовця:
- своєчасність та правильність присвоєння рангу державного службовця;
- затримка у присвоєні чергового рангу, як засіб дисциплінарного впливу.
Стан обліково-статистичної роботи
1. Реєстрація та облік цивільних та адміністративних справ в КП ДЗС. Достовірність, своєчасність та правильність введення даних в обліково-статистичні картки.
2. Реєстрація та облік кримінальних та справ про адміністративні правопорушення справ в КП ДЗС. Достовірність, своєчасність та правильність введення даних в обліково-статистичні картки.
3. Систематизація законодавства та судової практики, облік та зберігання актів законодавства та судової практики. Ведення контрольних кодексів.
4. Перевірка знань Інструкції щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських) судами судових справ та матеріалів.
Стан діловодства в суді
1. Робота з позовними заявами, заявами наказного та окремого провадження у цивільних справах, залишеними без руху, з адміністративними позовами залишеними без руху.
2. Приймання й облік апеляцій, апеляційних скарг, касаційних скарг та касаційних подань на судові рішення.
3. Порядок та своєчасність передачі судових справ та матеріалів визначеному автоматизованою системою головуючому судді.
4. Формування судових справ.
5. Реєстрація та облік звернень громадян та інформаційних запитів.
6. Ведення журналу обліку виконавчих документів, виданих судом.
 

Заступник керівника апарату                   С.О. Марчук