flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз застосування ст. 36 КУпАП при розгляді справ про адміністративні правопорушення за 2013 рік Тростянецьким районним судом Вінницької області

05 лютого 2014, 14:44

       Аналіз застосування ст. 36 КУпАП при розгляді справ про адміністративні правопорушення  за 2013 рік Тростянецьким районним судом Вінницької області

При вчиненні однією особою двох або більше адміністративних правопорушень адміністративне стягнення накладається за кожне правопорушення окремо.

Якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.

Протягом 2013 року в провадженні Тростянецького районного суду перебувало 832 справи про адміністративні правопорушення, відповідно із загальної кількості по 35 (тридцяти п’яти) справам відносно 35-ти осіб, які вчинили два і більше адміністративних правопорушення застосовувалась ст. 36 КУпАП.

Так суддями Тростянецького районного суду відносно даних осіб, які вчинили адміністративні правопорушення, накладено адміністративні стягнення;

-  штраф по 11 справам  стосовно 11 осіб на загальну суму 7820 грн;

-  громадські роботи по 13 справам відносно 13  осіб  в загальній кількості  615 годин.

-  адміністративний арешт по 6 справам відносно шести осіб загальним  строком 45 діб.

-  позбавлення права керування по  5 справах відносно 5 (п’яти) осіб загальним строком 5 років.

      Основними правопорушеннями які вчиняли громадяни  є: ст. 130, 121, 122, 124, 41, 187, 185, 173-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

     При накладенні стягнення суддями враховувавсь  характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність.

    Прикладом є адміністративний матеріал № 147/885/13-п відносно гр. Л, якого згідно постанови суду від 16.05.2013 року притягнуто до відповідальності за ч. 4 ст. 122 та ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення у вигляді штрафу розміром дві тисячі п’ятсот п’ятдесят гривень.

   Відповідно  стягнення накладалось за більш суворий проступок вчинений особою, а саме за ч. 1 ст. 130 КУпАП.

  Справа про адміністративне правопорушення № 147/825/13-п відносно гр. Д, якого притягнуто до адміністративної відповідальності за ст.ст. 122-4, 124, 130 ч.2  КУпАП та накладено адміністративне стягнення у виді шістдесяти годин громадських робіт.

  Справа про адміністративне правопорушення № 147/825/13-п відносно гр. Ф, якого притягнуто до адміністративної відповідальності за ст.173, ч.1 ст.173-2 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у виді адміністративного арешту строком на 5(п`ять) діб.

  Справа про адміністративне правопорушення № 147/1919/13-п відносно гр. М,   якого притягнуто до адміністративної відповідальності за ст. 122-2, ч.1 ст. 130  КУпАП та накладено адміністративне стягнення у виді позбавлення права керування транспортними засобами строком на 1 (один) рік.

 Проаналізувавши даний аналіз можна зробити висновок, що судді Тростянецького районного суду правильно застосовують норми чинного законодавства, а саме норм Кодексу України про адміністративні правопорушення, чим саме  запобігають та впливають на осіб, які належать до групи ризику щодо вчинення ними адміністративних правопорушень з метою зниження вірогідності вчинення ними протиправних діянь.

 

 

 

В. о голови суду                                                                                                                                         С.М. Савченко

 

 

 

Вик. О.А. Лошак

тел. (04343) 2-24-52